|
1 |
|
ISBN: | 953-191-065-0 |
Autor(i): | Grgin, Tomislav |
Naslov: | Edukacijska psihologija / Tomislav Grgi |
Impresum: | Jastrebarsko : NakladaSlap , 1997 |
Materijalni opis: | 293 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis |
Napomena: | Str. 267-275: Bibliografija. - Kazala |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 |
Signatura: | 3500 97 GRG |
Inventarni broj: | 8488, 8489, 8490, 8491, 8492, 495/2005 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 207 |
|
2 |
|
ISBN: | 953-6008-10-6 |
Autor(i): | Pastuović, Nikola |
Naslov: | Osnove psihologije obrazovanja i odgoja / Nikola Pastuović |
Impresum: | Zagreb : Znamen , 1997 |
Materijalni opis: | 152 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Manualia universitas Zagrabiensis |
Napomena: | str. 141-148: Bibliografija. - str. 149-152: Kazala |
Ključne riječi: | obrazovanje * udžbenik * edukacijska psihologija |
APA CC: | 3500 |
Signatura: | 3500 97 PAS |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 5647 |
|
3 |
|
ISBN: | 0-8153-3725-6 |
Autor(i): | Adams, Frank D. |
Naslov: | Case studies in educational psychology / by Frank D. Adams |
Impresum: | New York : Routledge , cop. 2001 |
Materijalni opis: | xii, 177 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Source books on education (RoutledgeFalmer (Firm)) ; v. 16 |
Napomena: | Bibliografija: str. 175-177 |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 |
Signatura: | 3500 2001 ADA |
Inventarni broj: | 389/2005 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 5203 |
|
4 |
|
ISBN: | 0-674-08930-8 |
Autor(i): | Light, Richard J. ; Singer, Judith D. ; Willett, John B. |
Naslov: | By design : planning research on higher education / Richard J. Light, Judith D. Singer, John B. Willett |
Impresum: | Cambridge, Mass. ; London : MIT , 1990 |
Materijalni opis: | 272 str |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * visoko obrazovanje * metodologija istraživanja |
Sažetak: | Why do research on higher education? What are your questions? Correlation versus causation What groups do you want to study Specifying the target population Where should you conduct the study? Selecting your sample What predictors do you want to study? The important role of variation Compared to what? Randomized control groups: The best comparisons What are your outcomes? Short-term versus long-term effects How can you improve your measures? Reliability and measurement error Six strategies for improving measurement quality How many people should you study? Instrument precision and sample size Should you try it out on a small scale? The advantages of pilot studies Where should you go from here? Planning a longer-term research program |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 2260 |
Signatura: | 3500:2260 90 LIG |
Inventarni broj: | 9580 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1921 |
|
5 |
|
ISBN: | 0-89862-231-X |
Naslov: | Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn |
Impresum: | New York : Guilford Press , cop. 1989 |
Materijalni opis: | 246 str. : ilustr |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Guilord School Practitioner Series |
Napomena: | Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje |
Sažetak: | Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3570 2227 |
Ostali autori / urednici: | Shinn, Mark R. |
Signatura: | 3570:2227 89 CUR |
Inventarni broj: | 9402, 10110-c307 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1536 |
|
6 |
|
ISBN: | 953-6101-19-X |
Naslov: | Kako djecu odgajati : razvojno primjerena praksa u odgoju djece od rodenja do osme godine / urednik Sue Bredekamp ; prevela Nada Jakir |
Izdanje: | prosireno izd. |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1996 |
Materijalni opis: | 107 str. : ilustr. ; 27 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 26 |
Napomena: | Prijevod djela: Developmentally appropriate practice in early childhood. - Bibliografija iza svakog poglavlja |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * predškolski odgoj |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3530 |
Ostali autori / urednici: | Bredekamp, Sue |
Signatura: | 3530 96 KAK |
Inventarni broj: | 9417 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1495 |
|
7 |
|
ISBN: | 953-191-065-0 |
Autor(i): | Grgin, Tomislav |
Naslov: | Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997 |
Materijalni opis: | 293 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis |
Napomena: | Bibliografija: str. 267-275. - Kazala |
Ključne riječi: | psihologija * učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | SR PS 3500 97 GRG 5 |
Inventarni broj: | 8402 (209) |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica |
MFN: | 477 |
|
8 |
|
ISBN: | 953-191-065-0 |
Autor(i): | Grgin, Tomislav |
Naslov: | Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997 |
Materijalni opis: | 293 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis |
Napomena: | Str. 267-275: Bibliografija. - Str. 277-293: Kazala |
Ključne riječi: | pedagoška psihologija |
UDK: | 37.015.3 |
Signatura: | PE 37.015.3 GRG e |
Inventarni broj: | 15811, 15892, 16436 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 188 |
|
9 |
|
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(edukacijska psihologija ) |