Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 9

1
ISBN:953-191-065-0
Autor(i):Grgin, Tomislav
Naslov:Edukacijska psihologija / Tomislav Grgi
Impresum:Jastrebarsko : NakladaSlap , 1997
Materijalni opis:293 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Str. 267-275: Bibliografija. - Kazala
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 97 GRG
Inventarni broj:8488, 8489, 8490, 8491, 8492, 495/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:207

2
ISBN:953-6008-10-6
Autor(i):Pastuović, Nikola
Naslov:Osnove psihologije obrazovanja i odgoja / Nikola Pastuović
Impresum:Zagreb : Znamen , 1997
Materijalni opis:152 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Manualia universitas Zagrabiensis
Napomena:str. 141-148: Bibliografija. - str. 149-152: Kazala
Ključne riječi:obrazovanje * udžbenik * edukacijska psihologija
APA CC:3500
Signatura:3500 97 PAS
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5647

3
ISBN:0-8153-3725-6
Autor(i):Adams, Frank D.
Naslov:Case studies in educational psychology / by Frank D. Adams
Impresum:New York : Routledge , cop. 2001
Materijalni opis:xii, 177 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Source books on education (RoutledgeFalmer (Firm)) ; v. 16
Napomena:Bibliografija: str. 175-177
Ključne riječi:edukacijska psihologija
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 2001 ADA
Inventarni broj:389/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5203

4
ISBN:0-674-08930-8
Autor(i):Light, Richard J. ; Singer, Judith D. ; Willett, John B.
Naslov:By design : planning research on higher education / Richard J. Light, Judith D. Singer, John B. Willett
Impresum:Cambridge, Mass. ; London : MIT , 1990
Materijalni opis:272 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:edukacijska psihologija * visoko obrazovanje * metodologija istraživanja
Sažetak:Why do research on higher education? What are your questions? Correlation versus causation What groups do you want to study Specifying the target population Where should you conduct the study? Selecting your sample What predictors do you want to study? The important role of variation Compared to what? Randomized control groups: The best comparisons What are your outcomes? Short-term versus long-term effects How can you improve your measures? Reliability and measurement error Six strategies for improving measurement quality How many people should you study? Instrument precision and sample size Should you try it out on a small scale? The advantages of pilot studies Where should you go from here? Planning a longer-term research program
UDK:159.9
APA CC:3500 2260
Signatura:3500:2260 90 LIG
Inventarni broj:9580
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1921

5
ISBN:0-89862-231-X
Naslov:Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:246 str. : ilustr
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilord School Practitioner Series
Napomena:Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo
Ključne riječi:edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje
Sažetak:Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics
UDK:159.9
APA CC:3570 2227
Ostali autori / urednici:Shinn, Mark R.
Signatura:3570:2227 89 CUR
Inventarni broj:9402, 10110-c307
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1536

6
ISBN:953-6101-19-X
Naslov:Kako djecu odgajati : razvojno primjerena praksa u odgoju djece od rodenja do osme godine / urednik Sue Bredekamp ; prevela Nada Jakir
Izdanje:prosireno izd.
Impresum:Zagreb : Educa , 1996
Materijalni opis:107 str. : ilustr. ; 27 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 26
Napomena:Prijevod djela: Developmentally appropriate practice in early childhood. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:edukacijska psihologija * predškolski odgoj
UDK:159.9
APA CC:3530
Ostali autori / urednici:Bredekamp, Sue
Signatura:3530 96 KAK
Inventarni broj:9417
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1495

7
ISBN:953-191-065-0
Autor(i):Grgin, Tomislav
Naslov:Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997
Materijalni opis:293 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Bibliografija: str. 267-275. - Kazala
Ključne riječi:psihologija * učenje
UDK:159.953
Signatura:SR PS 3500 97 GRG 5
Inventarni broj:8402 (209)
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica
MFN:477

8
ISBN:953-191-065-0
Autor(i):Grgin, Tomislav
Naslov:Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997
Materijalni opis:293 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Str. 267-275: Bibliografija. - Str. 277-293: Kazala
Ključne riječi:pedagoška psihologija
UDK:37.015.3
Signatura:PE 37.015.3 GRG e
Inventarni broj:15811, 15892, 16436
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:188

9
ISBN:953-191-065-0
Autor(i):Grgin, Tomislav
Naslov:Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997
Materijalni opis:293 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Str.267-277: Bibliografija. - Kazala
Ključne riječi:psihologija * učenje * pamćenje * sposobnosti * motivacija
UDK:37.015.3(075.8)
Signatura:BF 37.015.3(075.8) GRG E S-126
Inventarni broj:6417
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:3283

Upit: UncontrolledTerms_swish=(edukacijska psihologija )

login